onsdag 10 februari 2016

LIKET LEVER!

Då kör vi igen. Ett tag tänkte jag ge upp då motivationen tröt att skriva på bloggen... Men efter att en granne kommit med en gaffel och petat mig i ändan så kom den tillbaka. Nu kör vi igen!

Som nyhet kan jag berätta att jag lyckats knyta till mig några gästbloggare. Alltifrån kändisar till avlägsna släktingar. Håll ögonen och öronen öppna. Snart i en dator nära dig.

Då styrelsen inte har allt för mycket att informera om så får det här bli bloggen som gör djupdykningar och går utanför boxen. Nästa inlägg kommer handla om arbetet med fibernätet och gruppen som arbetar med det.

Innan jag spyr galla över det trista vädret kommer här en kort info från styrelsen.
Viktiga datum: 23/4 Städdag och granntrevligheter, 11/6 SUNDVEDA DAGEN (mer info kommer). Vi har nästa styrelsemöte den 16/2, på dagordningen finns en punkt vi kallar medlemsfrågor. Har du något du vill vi ska ta upp, vänligen maila mattias78@home.se. Nästa föreningsavgift skall vara oss tillhanda senast 29/2.

Innan jag avslutar veckans blogginlägg måste jag bara få spy lite galla över vädret. Var är snön? Jag behöver kyla och snö, NU! Ska du frosta av frysen i veckan tar jag tacksamt emot isen till min trädgård... Våga bära långkalsonger. Jag tänker inte lägga ner mina vantar och mössa i byrålådan, jag vill ha dom på. Med dessa ord avslutar jag veckans blogginlägg så får vi hoppas att vi snart ser plogbilen på gatan igen. På tal om det... Parkera inte på våra vändplaner. Må väl grannar så hörs vi nästa vecka igen.

/ Mattias (era sockiplast i gympahallen)

1 kommentar:

  1. Mattias, är du nöjd nu med vädret? Själv längtar jag till våren,ljuset och värmen! Hade gott :) /Göran

    SvaraRadera